Tietoja minusta

Olen 56-vuotias poikamies ja ex-nokialainen. Ennen urheilin maallisesti, mutta nyt kilvoittelen hengellisesti päästäkseni maaliin (1 Kor. 9:24-27). Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne. (2 Piet. 1:19) NIV-käännöksestä mottoni: Have nothing to do with the fruitless deeds of darkness, but rather expose (=paljastaa) them. (Efesolaiskirje 5:11) sekä tietenkin "Sillä ei ole mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä kätkettyä, mikä ei tule tunnetuksi ja joudu päivän valoon." (Luukas 8:17)

Hae tästä blogista

Tässä tuon esille aikaamme koskevia profeetallisia katsauksia Raamatun profetioiden valossa. Näihin kuuluu myös eksytysten paljastaminen, koska Jeesus varoitti niistä (Matt. 24:4-5,11,23-26). Olen toiminut Cutting Edge Finland -sivuston toisen toimittajan virassa omilla kirjeilläni ja artikkeleiden suomentajana nimimerkillä "nokialainen". Tähän pyrin aina silloin tällöin myös panemaan suomennettuja artikkeleita englanninkielisistä profeetallisista sivustoista sekä tietenkin omia kirjoituksiani.

tiistai 11. syyskuuta 2012

Uskovien ylösotto Rosh Hashanah’ina 2012?

Seuraavassa todella mielenkiintoinen kirjoitus profeetalliselta Rapture-sivustolta, jossa eräs Randy -niminen henkilö väittää saaneensa Jumalalta ohjausta ja oivaltamiskykyä valvovien kristittyjen tempauspäivämäärää varten. Hän kertoo tarinansa, joka alkaa Yhdysvaltojen osakemarkkinoiden romahduksesta syksyllä v. 2008, jolloin mm. Dow Jones -indeksi koki historiansa syvimmän päiväkohtaisen notkahduksen juutalaisten uudenvuoden juhlan eli Rosh Hashanah’in aikana. Tähän Dow Jones’in laskeneeseen pistelukemaan (777.68) nojaten Randy tekee laskelmansa jotka osoittavat uskovien ylösottoon tänä syksynä juutalaisten Rosh Hashanah -juhlan viimeisenä päivänä. Cutting Edge -ministeriön Ron Riffe kirjoitti muutama vuosi sitten artikkelin, jossa hän Randyn tapaan osoitti vakaumustaan sille että uskovien tempaus tulee tapahtumaan juutalaisena uutenavuotena. Tässä lainaus Ron Riffeltä (http://www.heinola.org/~patato/riffe2.html):

”Jokaisena vuotena syys-lokakuussa minä todella innostun kun juutalaisten Rosh Hashanah -festivaali – ”pasuunansoitonjuhla” – lähestyy. Miksi? Koska minä olen vakuuttunut siitä että milloin tahansa tempaus tapahtuu, se tulee olemaan tuon juhlan viimeisenä päivänä kun juutalaiset rabbit kaikkialla maailmassa puhaltavat viimeisen, pitkän ja omalaatuisen torven törähdyksen heidän ”shofaareillaan”, pässinsarvi-pasuunoillaan. Apostoli Paavali kirjoittaa tästä uskovien tempauksesta juhlan aikana:

”Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme, yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.” (1 Kor. 15:51-52)

“Behold, I shew you a mystery; We shall not all sleep, but we shall all be changed, 52 In a moment, in the twinkling of an eye, at the last trump: for the trumpet shall sound, and the dead shall be raised incorruptible, and we shall be changed.” 1 Corinthians 15:51-52 (KJV, emphasis mine).”

Tämän Randyn (uskollinen vartiomies muurinaukossa) paljastavan kirjoituksen suomensi: Olli R.

------------------------------------------

Tuleeko TÄNÄ vuonna olemaan Rosh Hashanah -tempaus syyskuussa 2012?




Miksi vuonna 2012? (Ja, katso sivun alaosassa linkkikokoelma ”What’s Happening in the Middle East”) Onko Jeesus Kristus tulossa takaisin vuonna 2012? (Ole hyvä ja katso sivun alaosassa huomautus punaisella (May 29, 2012) ”Vahvistiko Jumala tämän webbisivuston päivänä jolloin se tuli ”eläväksi” Internetissä!”)

Kuten sinä äskettäin luit Miksi Rosh Hashanah -juhlan aikana, Jumala vastasi minun rukoukseeni koskien sitä ”mihin aikaan vuodesta” tempaus tulee tapahtumaan? Joten, jokaisena vuotena tuon rukouksen vuonna 1999 jälkeen, minä olin erityisen valppaana Rosh Hashanah -juhlan tienoilla.

Vuonna 2001, jolloin terrori-iskut tapahtuivat (päivä joka muutti maailman) Rosh Hashanah oli vain viikkoa myöhemmin. Se oli erikoisen lisääntynyttä valppauden aikaa. Valitettavasti, mitään ei tapahtunut. Mutta, 9-11 varmasti EDESAUTTOI Jumalan agendaa näille viimeisille päiville.

No, jotakin tapahtui Rosh Hashanah -juhlan aikana v. 2008 joka tavoitti meidän monen lopunajan ”tarkkailijan” katseen. Monet ihmiset julkaisivat tämän tapahtuman sivustolla FireDoves.com ja muuallakin päivinä ja kuukausina jälkeenpäin. Joten, Randy….mitä tapahtui Rosh Hashanah’ina 2008….syyskuun 29. päivänä 2008? Tässä on minun tarinani….

Syyskuun 29. päivä 2008…..Rosh Hashanah. Osakemarkkinat olivat romahtaneet pitkin koko vuotta ja syyskuun 29:ntenä 2008 Kongressi suoritti sen ensimmäisen äänestyksensä ”pelastaa pankit”. Osakekurssit olivat jo 200-300 pistettä miinuksella ennen äänestystä. Se oli jo HUONO päivä. Kongressi äänesti ehdotukselle EI ja Dow Jones -indeksi romahti, päätyen tuona päivänä alaspäin 777.68 pistettä. Nyt, tuo oli merkityksellistä meille kaikille, ja useat ihmiset viestittivät siitä. Minä tarkoitan, markkinat olisivat hyvin helposti voineet olla 778, 780, 772 pistettä laskussa. Mutta ei, ne laskivat 777.68 pistettä. Mutta mitä, jos jotakin, tämä tarkoitti?

Minä elän numeroiden maailmassa….markkinoilla. Se on ollut minun ammattini yli 30 vuotta. Viikkoina ja kuukausina jotka seurasivat tätä tapahtumaa, minä ajattelin tätä usein. Ja se viimein valkeni minulle että jos 777 tarkoitti jotain, niin sitten .68 teki sitä yhtälailla. Mutta mitä?

Minä lopulta keksin tämän: Jos jokainen seiskoista luvussa 777 edusti YHTÄ vuotta, sitten, ehkäpä, .68 oli osa vuodesta. (Muistatko, Danielin kirjassa, hän löysi ratkaisun 490 vuodesta tai 70 kertaa 7….kunkin vuoden edustaessa lukua 7. Siispä, tässä tapauksessa, jokainen seiska edusti yhtä vuotta. [Tuossa Dan. 9:24-27 kohdassa enkeli Gabriel puhui Danielille 70 vuosiviikosta (vuosiviikko = 7 vuotta) jotka Israelille ja Jerusalemille on säädetty. Suom. huom.])

Niinpä minä keksin vanhan lukioaikani suhdeyhtälön: 0.68 vastaan 0.70 niin kuin X (=muuttuja) vastaan 365 päivää vuodessa. (0.68/X=0.70/365) Ratkaise X ja sinä saat 355. OK Randy….joten mitä nyt?

No niin, laskekaamme eteenpäin syyskuun 29. päivästä 2008 (Rosh Hashanah 2008) 355 päivällä. Tullaan syyskuun 19. päivään 2009. OK Randy, entä nyt? No, jos tämä päivämäärä olisi Rosh Hashanah 2009, niin sitten olit saanut huomioni! Ja….se OLI. Mielenkiintoista. Mutta jälleen, entä sitten? Ja minä olin ihan änkkänä. Rosh Hashanah 2009 tuli ja meni ilman tempausta.

Parin kuukauden ajan syyskuun 2009 jälkeen minä jatkoin tämän asian mietiskelyä. Mutta mitä sitten…..mitä silloin kolme seiskaa (777) merkitsevät Randy? Minä kamppailin tämän kanssa kuukausia…

Sitten maaliskuun alussa 2010, minä olin autossa matkalla katsomaan isääni joka oli viimeisillään hoitokodissa. (Muistatko kun minä kysyin Jumalalta ”kertoisiko Hän minulle ajankohdan vuodesta tempaukselle?” Lue minun sivuni ”WHY on Rosh Hashanah.”) Ja, 11 vuotta minun ensimmäisen rukouspyyntöni jälkeen…oli viimein aika kysyä “Herra…jos sinä sallit….minä haluaisin kysyä tempauksen ‘vuotta’” Sitten minä näin isäni mikä olisi minun viimeinen kerta, ja ajoin kotiin.

Seuraavana aamuna….kun minun isäni teki kuolemaa hoitokodissa…ja minä havahduin ajattelemaan tempausta ja minun isääni ja minun rukoustani….ja mielessäni kuulin tämän: ”Randy, sinä tiedät jo päivämäärän.” Mitä? Miten minä ”tiedän” päivämäärän?

Minä mietiskelin tätä jonkun aikaa tuona aamuna jopa ennen kuin nousin vuoteesta. Voisivatko kolme seiskaa (777) edustaa kolmea vuotta?? (1095 päivää = 365 päivää kertaa 3) Ja, jos .68 OSOITTI täsmälleen Rosh Hashanah’iin v. 2009, niin sitten osoittivatko kolme seiskaa silloin 3 tulevaan vuoteen Rosh Hashanah’ista 2009? Ja voisiko TUO päivä mahdollisesti olla Rosh Hashanah v. 2012??? Jos kolme vuotta myöhemmin todella OLISI Rosh Hashanah 2012…..niin eikö SE olisi hämmästyttävää?? Kyllä se olisi!

Sitten minä päätin mennä tietokoneelle ja katsoa JOS 3 vuotta Rosh Hashanah’ista 2009 olisi itse asiassa, Rosh Hashanah 2012?? (Mene sivulle www.timeanddate.com ….Lisää 1095 päivää päivämäärästä 19/9/09….ja sinä saat 18/9/2012!) Ja, syyskuun 18. päivä 2012 on….Rosh Hashanah -juhlan 2012 toinen päivä!! (Rosh Hashanah alkaa auringonlaskusta syyskuun 16. päivänä ja päättyy auringonlaskuun syyskuun 18. päivänä.)

Heti kun minä sain vastauksen, että se OLI Rosh Hashanah 18/9/2012!.....puhelin soi ja minulle kerrottiin että isäni oli JUURI ÄSKEN kuollut…..

Ja silloin TUO ON MINUN TARINANI.

Muuten….Dow-indeksin 777.68 pisteen pudotus on VIELÄKIN pahin päivälasku osakemarkkinoiden historiassa. Se on ikään kuin….se on yhä KIRKUMASSA meille ”HEI! Tämä on TÄRKEÄÄ!” Ja, tapahduttuaan Rosh Hashanah -juhlan aikana, se tekee sen kaksi kertaa niin tärkeäksi!

Kysymys: Antoiko Jumala minulle oivaltamiskyvyn numeroista liiketoiminnassani? Jotakin johon minä olen kiinnittänyt huomioni elämässäni viimeisen 30 vuoden aikana? Tarkoittiko Dow-indeksin tippuminen 777.68 pisteellä Rosh Hashanah’ina 2008 jotakin tärkeää näinä viimeisinä päivinä? Antoiko Jumala vastauksen kysymykseeni koskien vuotta, samalla tavalla kuin Hän antoi minulle vastauksen rukoukseeni vuonna 1999 koskien ”ajankohtaa vuodesta” tempaukselle niin ikään?

Jos näin on, OSOITTAAKO Dow-indeksin pudotus Rosh Hashanah’ina 2008 (29.9.2008) 777.68 pisteellä TÄSMÄLLEEN Rosh Hashanah’iin 2009….ja silloin TÄSMÄLLEEN Rosh Hashanah’iin 2012 tempauksen puolesta?

Minä en tiedä…..mutta jos se EI osoita….se on varmasti eräs uskomaton yhteensattuma.

Muuten….(lisätty 4. heinäkuuta 2012)…. jos sinä otat kolme seiskaa ENSIN, ja lasket eteenpäin Rosh Hashanah’ista 2008, 29. syyskuuta 2008….ja lisäät 3 vuotta (365x3=1095 päivää) sinä MYÖSKIN tulet TÄSMÄLLEEN Rosh Hashanah’iin 2011. Sitten ota .68’n osavuosi ja lisää vielä 355 päivää ja pääset TÄSMÄLLEEN Rosh Hashanah’iin 2012. Toisin sanoen…..MOLEMMAT reitit vievät sinut Rosh Hashanah’in välipäiviin (2009 ja 2011) TARKALLEEN…. ja siten sinä päädyt uudelleen TÄSMÄLLEEN vuoden 2012 Rosh Hashanah’iin! Kerro sinä minulle….. koska Rosh Hashanah SIIRTYY ja vaihtaa päivämäärää joka vuosi…..mikä on tämän jutun todennäköisyys? Onko sekin vain eräs yhteensattuma???

Joten, tehdään yhteenveto tästä tähänastisesta.

Ensiksikin, koska minä aluksi rukoilin ”vuoden ajankohtaa” tempaukselle, minä olen aina uskonut että se voisi olla juutalaisten syksyinen Rosh Hashanah -juhla. Toiseksi, KAIKEN sen jälkeen mitä on tapahtunut maailmassa lähtien 11-9-2001 päivämäärästä, ts. maailma sodassa; (- sinun täytyy myöntää - sota muslimien ja kristityt/juutalaiset kesken) maailmanlaajuinen taloussotku; geopoliittinen sotku kaikkialla, erityisesti Lähi-idässä, Euroopassa, poliittinen pattitilanne Yhdysvalloissa ja kasvava kansallinen velka, USA:n presidentti tulee julkisuuteen homoavioliittojen puolesta, ja Israel valmiina iskemään Iraniin…ja SITTEN TÄMÄ tulkinta Dow’n pudotuksesta Rosh Hashanah’ina 2008 joka osoittaa täsmälleen Rosh Hashanah’iin 2012…onko se vain yhteensattumaa? Tai keksinkö minä vastauksen rukoukseeni ja kun minä kuulin ”Randy, sinä tiedät jo vastauksen.”

Me näemme pian.

May 29, 2012 – ÄSKEN LISÄTTY: VAHVISTIKO Jumala TODEKSI tämän webbisivuston päivänä jolloin se alkoi ELÄÄ Internetissä??? Sinun tarvitsee tietää tämä: päivä jolloin tämä webbisivusto kuulutettiin Internetissä….kun minä katselin ”tilastotietoja” UUSIEN vierailijoiden lukumäärästä sivustolla läpi koko päivän, tuo lukema päivää nro 1 kohden oli ”778” eri vierailijaa. Joten, miksi tämä on tärkeää? Lue minun blogiani ja lue julkaisu ”Why in 2012.” Minä en tiennyt luvusta ennen kuin heräsin tänä aamuna.

Kuten sinä äsken luit edellä….Dow Jones’in pudotus Rosh Hashanah’ina 2012 oli mikä? – 777.68 pistettä. Pyöristä tämä luku ja sinä saat minkä? (Webbisivuston osumaluvussa EI ole mitään murto-osia!) Sinä saat….. 778. Kuinka monta osumaa minä näen tilastoissani? 778 (Katso kuvaruutukaappausta alla todentaaksesi itse.)




What’s Happening in the Middle East (Various Links to Articles)

NEW 6/8 – How NEAR are we to Christ’s Return?

May 28 Article: How near is Iran to a Nuclear Bomb?

Short Rapture Video – 1 shall be taken, the other left behind

NEW 7/25-Showdown: Syria/Hizbollah/Iran & Israel-SOON!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Google Website Translator Gadget

Hae tästä blogista (täsmähaku)

Loading

Lukijat (jos lukijat ei näy, mene osoitteeseen nokialainen.blogspot.com.br)

Sivuja

Donald Trumpista artikkeleita ja sivustoja

Blogiarkisto

Uusi Vieraskirja (sis. ajankoht. linkkejä) -- Guestbook and The Conversation Forum (alkoi 25.3.2015)

Thomas Kämperin Facebook-tili – ajankohtaista tietoa yhä hullummaksi käyvästä läntisestä maailmasta (lähinnä Pohjois-Amerikka ja EU)

DOKUMENTTI: Tällainen on uusi Suomen presidentti Alexander Stubb

Posi TV – Ilkka Tiaisen nettitelevisiokanava jossa kerrotaan totuutta (mm. erikoisuutislähetyksiä)

Presidentti Niinistön jäähyväispuhe eduskunnassa 7.2.2024 – Kommentaattorina päätoimittaja Janus Putkonen

Jussi Halla-ahon puhe Kiovan parlamentissa 25.11.2023 – Kommentaattorina päätoimittaja Janus Putkonen

Dokumenttielokuva Janus Putkosesta (tekstitys suomeksi)

Donbass-dokumenttielokuva

Yle Watch: Kuinka poliittinen johtomme huorasi Suomen USA:n ilmaiseksi etuvartioksi

Hal Turner – Latest News

Uusi MV-Lehti – Riippumaton uutispalvelu

Telegram-kanava The Finnish Awakening

Kreikkalainen sotasivusto WarNews 24/7 (käännä englanniksi tai suomeksi)

Israel News Live by Steven Ben-Nun -- ajankohtaisprofeetallinen YouTube-kanava

Käyttäjän THEREALGSNEWS (Luis Santiago) ajankohtaisprofeetallinen YouTube-kanava -- uusia videoita päivittäin maailman tilanteesta

Käyttäjän GrandSupremeNews (Luis Santiago) ajankohtaisprofeetallinen YouTube-kanava -- uusia videoita päivittäin maailman tilanteesta

Trump koronarokotteen isä ja Lähi-idän petos

Herätysvideo niille, jotka eivät vielä usko, että koronarokotus liittyy ”salaliittoon.” (Videolla puhuu pääasiassa tohtori Yuval Harari, Klaus Schwab'in ja WEF:in pääneuvonantaja. Hän on juutalainen ja asuu ”miehensä” kanssa Jerusalemissa.)

Yksi ainoa totuus, eli Suomen media ja Ukrainan kriisi

Venäjä Tuhoaa Suomen – Jos Suomi Liittyy Natoon

Sotilasasiantuntijan VAROITUS: Nato-jäsenyys tuhoaa Suomen

Venäjä-pakotteet osuvat omaan nilkkaan

Miten koronapandemia tehtailtiin? – David Icke

45 Biblical Reasons Donald J Trump is the Antichrist - FULL VIDEO | Bible Prophecy 666

EKSYTTÄVÄ VÄÄRÄ ISRAEL YSTÄVYYS - KANSAKUNTIEN LIITTÄMINEN JERUSALEMIN 3. TEMPPELIN RAKENTAMISEEN JA SEN UHREIHIN (Petri Kuusela Facebookissa)

Amerikan vapaamuurari-perustajaisät omistivat maan Saatanalle vuodesta 1791, 1890-luvun loppupuolelle (Cutting Edgen artikkeli)

Paul Begleyn ajankohtaisprofeetallinen YouTube-kanava -- uusia videoita päivittäin maailman tilanteesta

Thomaksen NWO-blogi -- uusi maailman (epä)järjestys (tässä julkaisu: Suomi ja NWO)

E-mail: nokialainen.info (at) gmail.com